טרגדיה בירושלים • בעקבות דליפת גז: זוג חרדים נמצאו בדירתם ללא רוח חיים

    בנצי לייזרוביץ 3 Comment on טרגדיה בירושלים • בעקבות דליפת גז: זוג חרדים נמצאו בדירתם ללא רוח חיים
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זוג חרדים כבני 50, נמצאו ללא רוח חיים הבוקר (שלישי) בביתם בשכונת פנים מאירות בירושלים, לאחר שככל הנראה אירעה דליפת גז בדירתם.

    מדיווחים ראשונים עולה כי כבר מספר ימים הזוג לא יצר קשר עם שום גורם, ומי שהזעיק את כוחות הההצלה – הוא בעל הדירה שבה הם התגוררו שבא למקום, הריח ריח של גז והבין כי משהו לא תקין קורה שם.

    מדוברות מכבי אש נמסר לסיכום האירוע כי "בשעה 7:58 התקבל דיווח בכבאות והצלה ירושלים על בני זוג מנותקי קשר הנמצאים בדירתם שברחוב פנים מאירות 14 בשכונת רוממה ולמקום הוזנקו צוותי כיבוי".

    "כשהגיעו הצוותים למקום ראו כי דלת הבית סגורה וריח חריף של גז בוקע מהדירה. לוחמי האש פרצו לדירה הנעולה ובדירה התגלו בני זוג כבני ארבעים כשהם ללא הכרה, צוותי מד"א ופארמדיקים נכנסו לדירה וקבעו את מותם של בני הזוג".

    רס"ל אודי גל מפקד צוות הכיבוי שהגיע ראשון למקום, סיפר על הרגעים הדרמטיים, "הגענו לדירה ברחוב פנים מאירות בעקבות דיווח על בני זוג שלא עונים בביתם ולטלפונים שלהם. נכנסנו לדירה דרך החלון מדירה סמוכה, בסריקה מהירה בדירה מצאנו אדם מחוסר הכרה על הרצפה במטבח ובחדר הסמוך נמצאה אישה שגם היא מחוסרת הכרה".

    "כמו כן, הרחנו ריח חריף של גז בדירה ואיתרנו את המקור הדליפה בכיריים כאשר הברז פתוח. התחלנו מיד באוורור הדירה ובמקביל הכנסנו למקום את הפארמדיקים של מד"א עם מערכות נשימה שיש ברשותנו. לצערנו לאחר זמן קצר הצוות הרפואי של מד"א קבע את מותם של בני הזוג".

    "בעקבות החשש להמצאות רכוזי גז גבוהים, כבר בתחילת האירוע הוריתי על פינוי הבניין מחשש לשלום הדיירים והזעקתי למקום צוות ניטור חומ"ס. צוות הניטור קבע כי לאחר האוורור לא נותר גז ברמת סיכון בדירה ובבניין. בסיום הפעולות העברנו את הזירה לחקירת משטרת ירושלים", סיפר גל.

    20150907230614

    פאראמדיק מד"א נתנאל רפואה שהגיע למקום סיפר כי "כשהגענו לרחוב הרחנו ריח חריף של גז מהבניין, לוחמי האש פינו את הבניין מדיירים ויחד איתם כשאני לובש חליפת מיגון מיוחדת נכנסנו לבניין. בתוך הדירה שכבו גבר ואישה כבני 50 כשהם מחוסרי הכרה וללא רוח חיים, ניסינו להעניק להם טיפול רפואי אבל לצערי נאלצנו לקבוע את מותם בשטח".

    יהודה גולדברג סגן מנהל המוקד הארצי של איחוד הצלה סיפר כי "כשהגעתי יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה נמסר לנו על חשד להרעלה בעקבות ריח של גז ולכן התבקשנו להמתין בכניסה לבניין, צוותי כיבוי ומשטרה פעלו בזירה עד לקביעת מותם של גבר ואשה שהיו בבית. צוותי כיבוי ומשטרה ייבדקו את נסיבות המקרה. צוותי זק"א פועלים בזירה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה זה משנה שזה ליד הבית של הרב קריגר?

      אני אכתוב מול הבית של ההורים שלי….

      מזעזע. מכירה את הזוג.הם התגוררו ביחידה צמודה לזו של בעל הדירה.